erste Woche vorbei

Als ich letzte Woche mein Abenteuer startete, wollte ich nur das die erste Woche vorbei wäre. Nun ist es soweit und diese flog an mich vorbei. Die Tagen sind kurzweilig und es macht wirklich spass!!! Kaum angefangen steht schon das erste verlängerte Wochenende vor der Tür. Am Montag ist Labour Day (Tag der Arbeiter). In Western Australia ist dies immer am ersten Montag des Monat März.

3 Gedanken zu „erste Woche vorbei

  1. Gniesses! Du weisch, es machts schwupps – und scho si die zwe Mönet ume. (P.S. Mir hei itz zmingscht ou afe chli Früelig, isch ganz es schöns und müuds Wuchenändi – aber für a Strand würds noni grad länge…)

  2. Hallo Fräntschu
    Es isch scho interessant was es paar Kilometer witer weg aues usmacht.
    Bi eus hets grad vo ca 5 Minute Sadexflöckli vom himugregnet und Dir laufet mit kurze Hose und badet im Meer.
    Jetzt sinds au scho 2 Woche sit diner abreis her und so wies usgseht gfauts Dir.
    Das find ig super.
    Gniess es und viel spas im warme Australie.
    Ig ha Nicole das Weekend nach Mannheim zum UDO LINDENBERG Konzert iglade aus Überraschig.
    Hebs guet und libi Grüess. Marcel

    1. Hallo Marcel

      Danke!! has grad mitbecho das es kälter worde isch i dr schweiz. hie heissi wieder 40grad gmeudet, aber wott nid klage, es passt mir ja.
      Wünsche euch natürlich no viel spass am weekend und bis gli wieder 🙂 . Liebi grüess vo Australie.

Kommentare sind geschlossen.